Financiële Administratie

MWD Finance neemt alle zorgen wat betreft
de financiële administratie uit handen!

Als u gaat ondernemen moet u een administratie gaan bijhouden. Veel zelfstandige ondernemers willen dit eerst zelf proberen, wat ook best te doen is. Echter komt u op een punt dat u de jaarrekening moet gaan opstellen voor uw inkomstenbelasting aangifte, dan krijgt u vragen als: heb ik alle activa correct afgeschreven, 80% van de representatiekosten afgetrokken zonder BTW, en de bijtelling van de auto goed berekend? Ondernemers hebben ook andere adviezen nodig, daarvoor kan je veel organisaties bellen of e-mailen. Je zal er echter snel achter komen dat dit zeer tijdrovend is. Wij zeggen altijd: De ondernemer moet bezig zijn met ondernemen!

 

De voordelen om uw administratie
bij ons uit te besteden:

Bereikbaar

MWD Finance is altijd bereikbaar, we begrijpen dat u het als ondernemer vaak druk heeft overdag. Afspraken maken in de avond is daarom geen probleem;

Zakelijke kansen

Vanwege het grote netwerk kan MWD Finance u naast administratieve werkzaamheden ook zakelijke kansen bieden, zo zijn er contacten met o.a. verzekeringsadviseurs, accountants en fiscalisten;

Lage prijzen

MWD Finance houdt de prijzen laag, zodat de focus ligt op het verder brengen van uw onderneming. Door lage overhead kosten is de prijs een stuk lager als bij een traditioneel administratiekantoor;

Vertrouwen

U bent geen nummer bij MWD Finance, maar een echte zakelijke relatie. De bedoeling is dat wij een vertrouwenspersoon voor u zijn, want u wilt uw administratie en geldzaken niet aan iemand geven die u niet vertrouwt.

Werkzaamheden

BTW aangiftes (+eventuele suppleties)

Inkomstenbelasting aangifte

Jaarrekening opstellen

Voor de BV/NV

Vennootschapsbelasting aangifte

Deponeren jaarstukken kamer van koophandel

Dividendbelasting aangifte

Prijsopbouw

MWD Finance maakt een vaste prijs die bij uw bedrijf past, zo weet u elke maand waar u aan toe bent.

  1. Allereerst kijken we naar de mogelijkheden van Software, zodat we zo effectief mogelijk de werkzaamheden kunnen verrichten.
  2. De prijs is afhankelijk van de hoeveelheid administratie en hoe u de administratie bij ons aanlevert.
  3. Als laatste is de rechtsvorm nog van belang voor de prijsbepaling, omdat een B.V. of N.V. meer verplichtingen heeft.

Als er extra werkzaamheden moeten worden verricht die buiten uw vaste prijs afspraak vallen, zoals bijvoorbeeld het opstellen van voorlopige jaarstukken van een halfjaar ten behoeve van een financiering, zal er eerst een schatting gegeven worden van de daarbij behorende kosten.